Posted in Big brother - mas B, Daily stories, Parenting

Pinch!

For the very first time in my life, i pinched Baron’s waist, not because of giving him some punishment but pure 1000% spontanious action because while we hugged together, he suddenly bit my shoulder.

In second i just remembered some tips, if your baby bite your nipple just pinch his nose so that he will automatically open his mouth to breath. So, that what i did yesterday to let go his bite. Bad mommy, bad!

I am so sorry Baron😦

Author:

i'm an ordinary mom & wife with ultraordinary love..

4 thoughts on “Pinch!

  1. Ya ampun, itu sering terjadi padaku saat menyusui si bayi kecil bergigi 5 (dan akan terus bertambah soon). Biasanya saking sakitnya, aku gak kepikiran utk pencet hidungnya, malah megangin boobs supaya posisinya menyesuaikan mulut bayi jadi gak makin sakit hhuhuhu… aku ibu yang terzalimiiiii *lebay* :))

    Baron trus gimana? nangis dia dicubit?

    Like

  2. Aheeey… aku pun pernah sekali kelepasan nampar pipi Rakata, reflek karena dia mukul aku pas dia lagi ngamuk kejer T_T padahal ya, sebelumnya boro-boro deh pernah main fisik… sama-sama kaget jadinya… aku kaget ngeliat dia mukul (karena sebelumnya nggak pernah gitu), dia pun kaget karena emaknya gitu… jadi kalo nyubit aja dibilang bad mommy, ogut apa dong? Awful mommy kali yaπŸ˜€

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s